Aceasta este pagina de exemplu.
Overview
Politica noastră de returnare și rambursare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la cumpărare, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.
Pentru a fi eligibil pentru returnarea bunului dvs. acesta trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Nu se pot returna bunuri perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Bunurile suplimentare nerambursabile:
- Carduri cadou
- Produse software care se pot descărca
- Unele bunuri pentru sănătate și îngrijire personală
Pentru a completa returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu returnați achiziția către producător.
Există anumite situații în care se acordă numai rambursări parțiale:
- Carte cu semne evidente de utilizare
- CD, DVD, bandă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
- Orice bun care nu se află în starea inițială, este deteriorat sau la care lipsesc piese din motive care nu sunt cauzate de eroarea noastră.
- Orice bun returnat mai mult de 30 de zile de la livrare
Refunds
Odată ce returnarea dvs. este primită și verificată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit bunul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului de credit sau metodei de plată inițiale, într-o anumită perioadă de zile.
Late or missing refundsDacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea o perioadă de procesare înainte de a fi publicată o rambursare.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la sales@babyland.md
Sale itemsNumai bunurile cu preț obișnuit pot fi rambursate. Bunurile la preț special nu pot fi rambursate.
Exchanges
Înlocuim bunurile numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același bun, trimiteți-ne un e-mail la sales@babyland.md și trimiteți bunul dvs. la adresa: orașul Chișinău, strada Uzinelor 137, codul poștal MD-2023.
Gifts
Dacă bunul a fost marcat drept cadou atunci când ați cumpărat și livrat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. După primirea bunului returnat, vi se va trimite un certificat cadou.
Dacă bunul nu a fost marcat în calitate de cadou la cumpărare sau dacă dăruitorul și-a trimis comanda pentru a vă oferi mai târziu, vom trimite o rambursare dăruitorului și veți afla despre returnarea dvs.
Shipping returns
Pentru a returna produsul, trebuie să trimiteți produsul prin poștă la adresa: orașul Chișinău, strada Uzinelor 137, codul poștal MD-2023.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea bunului dvs. Costurile de transport nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul expedierii de returnare va fi dedus din rambursare
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca bunul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă expediați mai multe bunuri scumpe, ar trebui să luați în considerare utilizarea unui serviciu de expediere urmărit sau achiziționarea unei asigurări de expediere. Nu garantăm că vom primi bunul returnat.
Need help?
Contactați-ne la e-mail sales@babyland.md pentru întrebări, legate de returnări și rambursări. {email}